امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۰

شناسه خبر:

۹۰ درصد بازیکنان نفت آبادان ، امسال از جوانان خوزستانی هستند

jonoobfardanews.ir
سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امسال بیشتر سعی کردیم از بازیکنان جوان و بومی خوزستانی در تیممان استفاده کنیم و ۹۰ درصد بازیکنان نفت آبادان ، امسال از جوانان خوزستانی هستند.

پورموسوی درباره شرایط تیم نفت آبادان افزود: بعد از حدود دو هفته که در آبادان تمرینات را انجام دادیم به تهران آمدیم تا در اردوی تهران هم چند بازی دوستانه با تیم‌هایی که در اینجا هستند برگزار کنیم و آماده حضور در لیگ بیستم شویم.

وی با اشاره به تغییرات زیاد تیمش گفت: متأسفانه تعداد زیادی از بازیکنان فصل پیش از تیم ما جدا شدند و باتوجه به بالارفتن قیمت بازیکنان تلاش کردیم بیشتر از جوانان و بازیکنان بومی خوزستان که استعداد‌های بسیار خوبی هستند در تیممان استفاده کنیم مطمئن هستم این بازیکنان جوان آینده درخشانی در پیش دارند و می‌توانند به همراه صنعت نفت روز‌های خوبی را پشت سر بگذارند.

آقای پورموسوی ادامه داد: تقریبا در نقل و انتقالات به خواسته‌های خود رسیدیم البته تیم ما نیاز به دروازه بان باتجربه هم دارد که در فرصت باقیمانده سعی می‌کنیم این دروازه بان را به جمع خود اضافه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران نیز گفت: تیم‌های پرطرفدار شهرستانی مثل ما با حضور تماشاگرانشان و با اتکا به تشویق‌های آن‌ها می‌توانند در بازی‌های خانگی از این امتیاز به خوبی استفاده کنند، اما متأسفانه شیوع کرونا باعث شد تا ما از این امتیاز محروم شویم ضمن اینکه برگزاری بازی‌ها از نیمه پاییز نیز سبب می‌شود از دیگر امتیاز میزبانی که همان آب و هوای گرم آبادان است محروم شویم بنابراین باتوجه به نبود تماشاگران و شرایط آب و هوایی انگار تیم ما در همه بازی‌ها میهمان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پایان افزود: نفت آبادان فصل گذشته لیگ را با رتبه هفتم جدول به پایان رساند، ما امسال تلاش می‌کنیم آنچه در شأن مردم آبادان و هواداران خونگرم تیم نفت است رقم بخورد و بتوانیم در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم البته این موضوع را فراموش نکنید که تیم ما تغییرات بسیار زیادی داشته، جوان شده و این موضوع کار ما را بسیار سخت می‌کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=24432

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *