امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۰

سفر یکروزه استاندار خوزستان و هیئت همراه به شهرستان های شوشتر و گتوند

jonoobfardanews.ir
پیرو نشست مشترک نماینده شوشتر و گتوند با استاندار خوزستان که در نهم فروردین ماه سال جاری برگزار شد؛ دکتر سلیمانی دشتکی به همراه برخی از مدیران کل استان به منظور بررسی و بازدید میدانی برخی از پروژه‌های نیمه تمام و سرعت بخشی در روند اتمام آن ها به شهرستان های شوشتر و گتوند سفر کرد.

به گزارش جنوب فردا؛ دکتر سلیمانی دشتکی در سفر یکروزه به شهرستان های شوشتر و گتوند، از پروژه هایی همچون روند احداث پل گرگر (بندقیر)، ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان‌آب، ایستگاه پمپاژ و انتقال آب شرب در مخزن ۲۵۰۰ متری و انتقال آن به ۱۸ روستای غرب شعیبیه و ۶ روستای میان آب، احداث خیابان شیخ جعفر (ره) در بافت قدیمی شهرستان شوشتر بازدید کرد.

وی همچنین دیگر پروژه های شوشتر و گتوند از قبیل پل کنارگذر دکترشیخ مجاور بقعه علامه شیخ (ره)، مجموعه سازه های آبی تاریخی و دیواره غربی محوطه آبشارها و آسیابهای جهانی، بنای یادبود آرامگاه قیصر امین پور را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

ایستگاه آب شرب شهر شرافت و بند آبخیزداری بردلا در بخش عقیلی گتوند نیز در این آیین افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در این سفر، که با استقبال پرشور سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر، مهندس اسکندری نیا شهردار و برخی دیگر از مسئولان شهرستان همراه بود؛ در جریان مشکلات و کاستی های موجود جهت سرعت بخشی برای اتمام پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش جنوب فردا؛ در سفر یکروزه دکتر سلیمانی دشتکی؛ معاون عمران و مدیریت ستاد بحران، مدیران کل راه و شهر سازی، آب و برق، آبفا، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان ایشان را همراهی کردند.

شوشتر- خبرنگار مریم جلودارپور

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=28644

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *