امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

مراسم تودیع ومعارفه مدیر آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه برگزارشد

jonoobfardanews.ir
مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش با حضور فرماندار ، معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سایر مسئولین درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار گردید.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه دراین مراسم ضمن تشکر از تلاش های آقای سعیداوی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش، بیان داشت: تغییرات لازمه زندگی و مدیریت پویا است و هدف از انجام تغییرات، تلاش برای انتقال و کسب تجربه افراد در جایگاه های مختلف است.

این مقام مسئول ادامه داد: گاهی اوقات نظام آموزشی مجبور است برای دست یابی به اهداف آموزشی و پرورشی در زمینه مدیریتی تحولاتی ایجاد کند تا زمینه را برای استقرار اهداف و برنامه ریزی های مطلوب فراهم کند و در اصل تحول در این جهت صورت می گیرد تا نگرش ها به یکدیگر نزدیک تر شود.

وی خاطر نشان کرد : توجه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش، یکی از مهمترین وظایف همه مسئولین است.

هاشمی در پایان سخنان خود: ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته خواستار توجه بیش از پیش مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان به مسائل تعلیم وتربیت دانش آموزان  شد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای سعیداوی مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش حمیدیه تجلیل بعمل آمد و آقای مزرعه به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=20489

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *