امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۹

نقدی بر عملکرد وزیر کشور در انتصاب مدیران غیر همسو با دولت در بدنه وزارت کشور

jonoobfardanews.ir

با به پایان رسیدن رای اعتماد مجلس به دولت و وزرا هم اینک نظرها متوجه اعضای کابینه در طریقه اداره وزارت خانه متبوع و میزان انطباق عملکرد در عزل و نصب ها با توجه به وعده های دولت جلب گردیده است .

به همین مناسبت گفتگو کرده ایم با مهندس مهران حسنوند رئیس ستاد اصولگرایان مستقل دکتر روحانی در مسجدسلیمان.

حسنوند با انتقاد از وزیر کشور، عملکرد ایشان را به روشنی در خلاف جهت تفکر دولت و در خدمت خط جریان رقیب میداند.حسنوند می افزاید درست است که اقای رحمانی فضلی با لابی جریان رقیب مجدد کرسی با اهمیت وزارت کشور را تصاحب نمود ولی دکتر روحانی خط فکری دولت را کاملا تبیین نموده و قرار نیست جریان موافق دولت قربانی حمایت ایشان از طیفی خواص گردد.متاسفانه به قول دوستی ایشان مصداق کسی است که در هنگام اخذ رای اعتماد راهنمای چپ زده بود ولی بعد از انتخاب هوای راست نموده و انتصابات استانداران و مدیران را در جهت خدمت به روابط طفی خواص قرار داده.

حسنوند همچنین تصریح میکند ظاهرا اقایان همچنان صدای مظلومیت پیام رای محکم با نسبت ۵۴٪ را به دولت یازدهم دریافت ننموده اند که این پیام همانا خواست اقشار ملت در جهت تغییرات کلان و بازگشت به خط اصیل انقلاب و بازگرداندن منافع ملی به توده مردم بوده که علی قائده تغییرات مدیریتی یک شاخص ان میباشد.

وضعیت انتصابات خوزستان تاکنون اکثرا در جهت روابط شخصی اقایان و با سفارشات انچنانی صورت گرفته که علامت خوبی نیست.اگر چه حضور و حمایت نخبگانی چون دکتر کهرام دکتر وپرفسورقبادیان و مهندس ملک مکوندی ومهندس عماد باعث عدم تعبیر خواب های این جریان برای استان شده ولی همچنان این عملکرد باعث خسارت و عقب افتادگی استان میباشد.

حسنوند با خاطرنشان کردن وظایف نمایندگی در قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون نقش اخیر انها در انتصابات بی ضابطه و بر پایه روابط شخصی علی الخصوص در خوزستان را خود مصداق بی قانونی میداند .

حسنوند اضافه مینماید اقای استاندار هر چه سریعتر فرمانداران و مدیران ضعیف را جابه جا و نیروهای کارا و هم خط دولت همانند افرادی چون دکتر نشان مدیرکل میراث فرهنگی استان،دکتر تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان و دکتر قمر فرماندار موفق ماهشهر منصوب نماید تا دولت بتواند برنامه های خود را علی خصوص در مناطق محروم مانند مسجدسلیمان عملی نماید.

ریس ستاد اصول گرایان حامی روحانی در اخر ارزو مینماید عقب ماندگی در شهرهای کم برخوردار با جهت گیری صحیح مسئولان وضعیت بهتری پیدا نماید.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13099

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

3 پاسخ

  1. عجیبه، این آقا مهران حسنوند که نماینده تام الاختیار و همه کاره احمدی‌نژاد بود تو شرکت نفت مسجدسلیمان، حالا شده نماینده روحانی.
    آقا ای باد هفته دیگه از کدوم سمت میوزه

  2. مهم نیست که چه کسی قبلا با کی بوده والان با کی هست مهم اینه که دست آدمهای فاسد ورانت خوار وآنهایی که دست در جیب وسفره مردم دارند در این شهر محروم را رو بکنی و درود به این شهامت وایثار

  3. بحث شهرستان و استان خوزستان و عزیزان با شرف و باغیرت جناب مهندس حسنوند که حامی مردم زجر کشیده مسجدسلیمان که جلو رانت و دزدی و فسادها ایستاده و صدای رسای مردم مسجدسلیمان نه مثل بعضی نخبگان ترسو و بزدل و طرفداران کاسه لیس این آقایان که با دریافت کارت شارژ در گروه ها و سایت ها بر علیه مهندس غیرت مند و شجاع مهران حسنوند مطلب میزن به راستی دشمن مردم مسجدسلیمان همین افراد کاسه لیس میباشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *