امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳

نوسازی کامل ناوگان حمل‌ونقل منطقه آزاد اروند تا سال آینده

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز، اسماعیل زمانی عصر امروز در آئین رونمایی از اتوبوس‌های اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر، اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری از مدت‌ها قبل در دستور کار سازمان بوده و در حال حاضر نیز ۱۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده تا به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر تحویل داده شود.

وی ادامه داد: سال گذشته تعدادی از اتوبوس‌ها نوسازی و تعدادی نیز خریداری شد، امسال نیز تعدادی در دستور کار قرار گرفته تا خریداری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در آینده نزدیک تعدادی مینی‌بوس خریداری خواهد شد و بین شهرداری‌ها و واحدهای حمل‌ونقل عمومی در آبادان و خرمشهر توزیع خواهد شد.

زمانی عنوان کرد: سعی داریم تا در سال آینده ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌طور کامل در آبادان و خرمشهر نوسازی شود، تا در قالب این طرح، ناوگان تاکسیرانی آبادان و خرمشهر است که با ورود تاکسی‌های پلاک اروند، تاکسی‌های موجود با تسهیلاتی که در اختیار تاکسی‌داران قرار خواهد گرفت، مبدل و نوسازی می‌شود.

وی افزود: امیدوارم نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به زیبایی و نشاط‌سازی وجهه شهرهای آبادان و خرمشهر کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با ارائه جزئیات خرید این اتوبوس‌ها خاطرنشان کرد: ۶۵ میلیارد ریال برای خریداری این اتوبوس‌ها از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تخصیص یافته است که تعداد ۶ دستگاه از آن به آبادان و هفت دستگاه نیز به خرمشهر واگذار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=9553

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *