امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶

ورود کرونا به خوزستان رسما تائید شده است/ابتلا ۳ و مرگ ۱ نفر

jonoobfardanews.ir
رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز در خوزستان سه نفر مبتلا به ویروس کرونا به صورت قطعی تشخیص داده شدند.

به گزارش جنوب فردا کیانوش جهانپور چهارشنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا درکشور اظهار داشت:  آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا ظهر امروز به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.

وی افزود: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ۴۴ مورد و فوت ناشی از آن ۴ مورد است که در مجموع آمار ابتلا به ویروس کرونا به ‍۱۳۹ نفر و آمار کل فوتیها به ۱۹ نفر رسیده است.

جهانپور ادامه داد: موارد جدید ابتلا ۱۵ نفر در استان قم، ۹ نفر در استان گیلان، چهار نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ، ۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمانشاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، ۲ نفر فارس، یک نفر سمنان، ۲ نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان است.

وی بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۳۸۳ نمونه ارسال شده است. تعداد آزمایشگاههای تشخیص کرونا اکنون در کشور هفت مرکز است که تا آخر هفته به ۱۵ آزمایشگاه و تا اوایل هفته آینده به ۲۲ مرکز افزایش می یابد.

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس، از مرگ یکی از این بیماران خبر داد.

وی گفت : تا پیش از ظهر امروز (۷ اسفندماه) ابتلای سه خوزستانی از اهواز، اندیمشک و هندیجان به کروناویروس تایید شده است.بیمار اندیمشکی مبتلا به کروناویروس فوت کرده است.در حال حاضر ۲۳ مورد مشکوک به کروناویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذ شده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=20760

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *