امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴

شناسه خبر:

با حضور فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان صورت گرفت ؛تقدیر از کانون بسیج رسانه بعنوان کانون برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار در بین کانون‌های بسیج رسانه استان

jonoobfardanews.ir

به گزارش پایگاه خبری جنوب فردا به نقل از خبرنگار کانون بسیج رسانه دشت آزادگان، سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان به همراه هیئتی متشکل از نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، مسئول بسیج طلاب، مسئول جهادسازندگی، فرمانده حوزه بسیج دو شهری، مسئول فرهنگی و بسیجیان این حوزه با حضور در منزل محمدمهدی عبیداوی مسئول مدیر کانون بسیج رسانه دشت آزادگان از ایشان بابت کسب مقام برتر در زمینه شبکه سازی و انتشار بین کانون‌های بسیج رسانه استان خوزستان تقدیر شد.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان ضمن تبریک این موفقیت به مسئول کانون بسیج این شهرستان گفت امروز جامعه ما با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی غرب و همچنین شبهه افکنی عناصر دیگر اندیش بیش از پیش به افراد معتمد به آرمان‌ها و انقلاب نیازمند می‌باشد. آنچه به واقع در شرایط فعلی به عنوان وظیفه‌ای برای ما قلمداد می‌شود همان جهاد خستگی‌ناپذیر در جبهه‌های جنگ نرم است که نیرویی بس مضاعف می‌طلبد که بسیجی عزیز محمدمهدی عبیداوی که به مثابه ارتش تک‌نفره در این عرصه فعالیت می‌کند نمادی از نیروهای همطراز جبهه انقلاب اسلامی است که تسلط ویژه‌ای در حوزه رسانه و فضای مجازی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان در ادامه سخنان خود گفت: مدیر کانون بسیج رسانه ما بعنوان یکی از سخت کوش ترین و فعالترین در عین حال کم توقع ترین و بی ادعا ترین بسیجیان شهرستان است که همیشه در یاداشت های خود عنوان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان که در واقع غیرت شناسنامه مردم این شهرستان است را استفاده می‌کند.

وی در ادامه خبرنگاران را از جمله هوشمندترین و حساس ترین اقشار جامعه یاد کرد که اخبار و رویدادهای مهم به ویژه عملکرد نظام را به اطلاع مردم و مشکلات مردم و نارسائی ها را بدون حب و بغض به گوش مسئولان می رسانند که کانون بسیج رسانه ما با کادرسازی این مهم را دارد به نحو احسن انجام می‌دهد.

مهدی طرفی در پایان این دیدار از زحمات بی شائبه و موثر عبیداوی در کانون بسیج رسانه شهرستان تقدیر و تشکر کردند و کسب عنوان برترین کانون بسیج رسانه استان خوزستان را به ایشان،خانواده محترم و بسیجیان این شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. توفیقات روزافزون شما را در پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی از طرف فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دشت آزادگان به مدیر کانون بسیج رسانه اهدا شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45071

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *