امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۳

امام جمعه شهر چمران: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان از لحاظ تجهیزات و امکانات قابل قبول نیست/ شهر چمران فاقد درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی است و گوش شنوایی هم وجود ندارد

jonoobfardanews.ir

امام جمعه شهر چمران گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان از لحاظ تجهیزات و امکانات به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش جنوب فردا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: در شهرستان بندر ماهشهر این همه بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ماهانه حق السهم به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند اما متاسفانه امکانات درمانی مناسبی دریافت نمی‌کنند. این همه بیمه شده تأمین اجتماعی وجود دارد در مقابل، تامین اجتماعی چه خدماتی به مردم ارائه داده است؟

وی افزود: متأسفانه بیمارستان‌های شهرستان چه از لحاظ نیروی متخصص و چه به لحاظ امکانات پیشرفته فاقد امکانات و تجهیزات لازم است و مردم مجبورند برای دریافت خدمات درمانی بهتر و تخصصی‌تر به خارج از شهرستان مراجعه کنند.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: بیمه موظف است خدمات درمانی مکمل به مردم ارائه کند ولی تاکنون خدمات درمانی ارائه شده بسیار ضعیف بوده و مردم نسبت به خدمات ارائه شده رضایت ندارند. وضعیت بهداشت و درمان شهرستان از لحاظ تجهیزات و امکانات اصلاً قابل قبول نیست.

عبادی ادامه داد: چرا شهر چمران یک درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی ندارد؟ این مشکل را چندین مرتبه بیان کردیم اما متأسفانه گوش شنوایی وجود ندارد. این از حقوق ابتدایی و اولیه مردم است. چرا شهری مثل بندر امام یک بیمارستان مناسب ندارد؟ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟

وی در پایان متذکر شد: نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بندر ماهشهر باید این حق مسلّم شهروندان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند. دادستان شهرستان نیز باید در راستای حفظ حقوق عامه به این موضوع ورود و از حق مردم صیانت کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26479

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *