امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۴

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی(براساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور در ترم جدید

jonoobfardanews.ir

کعبی گفت: ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور خوزستان همزمان با سراسر کشور از ۲۳ دیماه آغاز شده و تا ۲۹ دی ادامه دارد.

«عارف کعبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری جنوب فردا اظهار کرد: ثبت نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه ثبت نام پذیرفته شدگان از تاریخ ۲۳ دی آغاز شده و تا پایان روز ۲۹ دی ادامه دارد افزود: پذیرفته شدگان این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت سازمان گلستان مراحل نهایی ثبت نام خود را برای ترم بهمن انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه فعالیت های آموزشی اعم از برگزاری کلاس ها و امتحانات را به صورت مجازی برگزار کرد ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا همه کلاس ها و امتحانات این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

کعبی در خصوص تسهیلات دانشجویی اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای تامین هزینه های دانشجویی و خرید لوازم الکترونیکی همانند، تلفن همراه، تبلت، لپ تاب و… از کالا کارت دانشجویی استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گلستان reg.pnu.ac.ir
و یا از طریق سایت دانشگاه پیام نوراستان خوزستان به آدرس
khz.pnu.ac.ir
ابهامات خود در خصوص ثبت نام را رفع کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26633

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *