امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷

شناسه خبر:

آغاز عملیات اجرایی نصب تابلوهای جدید راهنمای مسیر شهر اهواز

jonoobfardanews.ir
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از آغاز عملیات اجرایی نصب تابلوهای جدید راهنمای مسیر کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش  جنوب فردا دکتر سلیمانی افزود، پس از ۱۲ سال، با تعریف این پروژه در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و انعقاد قراردادی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال، از چند ماه پیش فرایند ساخت تابلوهای راهنمای مسیر آغاز شد که طی ماه گذشته، تابلوهای متعددی در سطح معابر شهر نصب گردید.

وی افزود: اکنون و در مرحله بعدی این پروژه، نصب تابلوهای بالاسری تقاطع های غیر همسطح، زیرگذرها و پلهای رودخانه ای آغاز شده که در همین راستا، تابلوهای تقاطع غیر همسطح شهید کجباف (چهارشیر) در حال نصب می باشند. همچنین تابلوهای تقاطع های غیرهمسطح شهید سوداگر، ولایت، شهدای مدافع حرم، خلیج فارس و … نیز ساخته شده است که روزانه عملیات نصب آنها انجام خواهد شد.

سلیمانی اذعان داشت: پس از دو سال برنامه ریزی و تلاش بی وقفه در معاونت حمل و نقل و ترافیک، کم کم نتیجه صبر و اعنثتماد شهروندان به حوزه مدیریت شهری نمایان می شود و به زودی شهروندان شاهد رونمایی از دستاوردهای جدید از جمله اتوبوسهای خریداری شده خواهند بود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ایستگاه بی آر تی چهارشیر، در ضلع غربی تقاطع غیر همسطح شهید کجباف خبر داد و اعلام کرد در تلاش هستیم سازه ایستگاه اول تا قبل از تحویل سال، در محل نصب شود.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44767

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *