امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶

معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شوشتر:

افزایش ظرفیت تخت های بستری بیمارستان های شوشتر در آینده ای نزدیک

jonoobfardanews.ir
معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شوشتر به طرح توسعه بیمارستان های این شهرستان اشاره کرد و گفت: در طرح توسعه بیمارستان ها ظرفیت تخت های بستری در آینده ای نزدیک افزایش می یابد.

به گزارش جنوب فردا؛ دکتر عباس عبادی معاون پرستاری و نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی دانشکده علوم‌پزشکی شوشتر اظهار کرد: در این سفر استانی؛ در طرح توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با افزایش ظرفیت تخت های بستری، پیش بینی ۱۸۰ میلیارد تومان به عنوان مصوبه استانی تصویب خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان شهدای شوشتر با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی افزود: این ظرفیت‌ها کمک خواهد کرد که نسبت تخت های بیمارستانی در مجموع دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزایش پیدا کند.

دکتر عبادی با اشاره به حوزه آموزش و نیروی انسانی اذعان داشت: در این حوزه زیرساخت ها با توجه به توسعه کمی نیاز به تقویت بیشتری دارند زیرا که از شاخص‌های کشوری عقب هستیم.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم با طرح بومی گزینی به ویژه در جذب دانشجویان شهرستان شوشتر و تابعه بتوانیم این کمبود در سالهای آتی را جبران نماییم و کارآفرینی برای جمعیت زیر مجموعه انجام شود به طوری که شانس ماندگاری نیروهای متخصص افزایش یابد.

نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خاطرنشان کرد: در بازدید پیش رو که رئیس جمهور از استان خوزستان داشتند طرح‌های متعددی در حوزه سلامت پیش‌بینی‌شده که بخشی از آن مربوط به حوزه شوشتر است و کمک می کند ۱۵ درصد از ظرفیت موجود ارتقاء یابد.

وی یادآور شد: با مصوبه جدید امیدوارم تا پایان سال جاری تقریباً ۱۹۷ تخت جدید به مجموعه تخت های درمانی افزوده شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز حوزه سلامت مردم به شهرستان باشیم.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=41290

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *