امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۴

شناسه خبر:

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام:

امسال هم باید رشد تولید داشته باشیم/ یکسان‌سازی قرارداد ها و همسان‌سازی حقوق کارکنان ادامه می‌یابد

jonoobfardanews.ir
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در دیدار نوروزی با کارکنان با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری گفت: در ده سال اخیر محور شعار سال و به تعریفی ماموریت اقتصادی کشور مبتنی بر تولید است و این یعنی شما مجریان مامور یت کشور و مسئول توسعه ایران هستید.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، صبح امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، دیدار نوروزی دکتر انصاری نیک با حضور مدیران ارشد، روسا و سرپرستان شرکت در سالن حکمت برگزار شد.

در این دیدار نوروزی که همزمان با بیست‌و‌سومین‌ روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد، دکتر انصاری نیک با تبریک نوروز باستانی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان گفت: «اینجا جمع شدیم تا بار دیگر سال نو و نوروز را به یکدیگر تبریک بگوییم و ایام ماه مبارک رمضان را گرامی بداریم. از خداوند متعال خواستارم طاعات و عبادات روزه داران عزیز مورد قبول حق قرار بگیرد. در این ایام مبارک برای خودتان و ما و سربلندی و برکت درپتروشیمی بزرگ بندر امام دعا کنید.» ایشان ادامه داد: «فرصتی دست داد تا بار دیگر با همکاران صحبت کنیم و ماموریت های شرکت را بازگو کنیم. به ویژه امسال که مقام معظم رهبری شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. در ده سال اخیر محور شعار سال و به تعریفی ماموریت کشور در حوزه تولید است، یعنی شما مجریان ماموریت کشور و مسئول توسعه ایران اسلامی هستید.»

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در ادامه خاطرنشان کرد: «امسال باید رشد تولید داشته باشیم. جهش تولید می تواند دو وجه داشته باشد، یکی در بخش تامین خوراک و جهش دیگر در بخش طرح های توسعه ای است. باید جهش در طرح های توسعه را به عنوان شعار خود در پتروشیمی بندر امام داشته باشیم زیرا این مسیر جهش تولید است.»

دکتر انصاری نیک به پیگیری یکسان سازی قرارداد کارکنان به عنوان هدف بعدی در سال جدید اشاره کرد و افزود: «مطلب ارزشمند دیگر برای گفت و گو با کارکنان عزیز این است که سال گذشته تلاش های زیادی در زمینه یکسان سازی قراردادها و همسان سازی نظام حقوق و دستمزد داشتیم، در این مسیر حرکت کردیم، مثلا تعدیل در حقوق و دستمرد پروژه ای ها یا تبدیل پروژه ای ها به سمت جاری شدن و یا تبدیل مدت موقت ها به مدت معین اجرایی شد و مطالبات کارکنان پیگیری شد. این برنامه ها مجددا دنبال خواهد شد.»

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در ادامه ایجاد انگیزش در کارکنان را هم‌راستای با تحقق اهداف ترسیم شده برای بندرامام نوین دانست و تصریح کرد: «برای جلب رضایت مندی کارکنان در بخش منابع انسانی کارهای دیگری در دستور کار داریم، باید تلاش، همکاری و حرکت بیشتر شود و شما به این فرآیند کمک بیشتری کنید، کسانی که تصمیم گیر هستند و در حوزه منابع انسانی کار می‌کنند، باید کمک کنند. مدیران محترم تولید و مدیران ستادی باید در حوزه منابع انسانی کمک کنند تا بتوانیم نیاز ها و مطالبات کارکنان را تا جایی که ممکن است در چهار چوب مقررات و قوانین و رضایت مندی و برای سطحی از انگیزش که هدف‌های شرکت را بهتر محقق کند دنبال کنیم.»

دکتر انصاری نیک در پایان با تشکر از تلاش‌های همه کارکنان، اعضای هیات مدیره و مدیران تاکید کرد: «از تلاش و همراهی تک تک عزیزان تشکر می کنم، دست شما را برای حرکت جدید در سال جدید می فشارم تا با انگیزه، روحیه و با ایمان به سوی اهداف تعیین شده در شرکت حرکت کنیم و در این مسیر همراه یکدیگر باشیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44896

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *