امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹

شناسه خبر:

در راستای عمل به مسئولیت هاي اجتماعی صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش بزرگ کمک های مومنانه در شرکت نفت و گاز اروندان

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در مناطق محروم، شنبه (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳)، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک های مومنانه شرکت نفت و گاز اروندان با هدف توزیع بسته های معیشتی بین أیتام و خانواده های نیازمند شهرها و روستاهای مجاور تاسیسات نفتی، در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار گردید.

در این مراسم مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت، سرهنگ محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهر، مسعود خواست خدایی فرماندار شهرستان خرمشهر و جمعی از روسا، کارکنان و بسیجیان پایگاه شهدای رمضان این شرکت حضور داشته و دو هزار بسته کمک معیشتی بین خانوارهای نیازمند و محروم با هدف حمایت از آنان توزیع گردید.

در ابتدای مراسم مهندس عذاری اهوازی اظهار داشت: بنا به وظیفه دینی و از نگاه سازمانی انجام به وظایف و مسئولیت های اجتماعی شرکت، ما را ملزم میکند که به وقایع و واقعیات جوامع پیرامونی خودمان و شرکت بی تفاوت نباشیم، و از تمام ظرفیت های موجود و در حد وسع و توان خودمان برای گره گشایی از مردم استفاده کنیم؛ از این جهت فرصت ماه مبارک رمضان را مغتنم شمرده و برای چندمین بار طرح کمک های مومنانه را در ادامه فعالیت های جهادی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت در بین نیازمندان شهرهای مجاور تاسیسات نفتی انجام می دهیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که شاخصه مهم اهل ایمان را عمل صالح عنوان و یکی از بهترین اعمال صالح را هم انفاق دانسته، افزود: رزمایش توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان در واقع یک جشن معنوی بوده و تداوم این گونه فعالیت های خداپسندانه را از سایر سازمان ها و اُرگان ها خواستاریم.

عذاری اهوازی در پایان گفت؛ توزیع اقلام نوشت افزار، آبرسانی به روستاها، ساخت، تکمیل و ترمیم مدارس در مناطق کم برخوردار شهرهای حوزه تاسیساتی، ترمیم منازل، کمک رسانی در سیلاب ها، انتقال برق به روستاهای غرب کارون و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی را گوشه ای کوچک از اقدامات این شرکت در حوزه مسولیت های اجتماعی و کارهای عام المنفعه دانست.

در ادامه مراسم خواست خدایی فرماندار شهرستان خرمشهر و سرهنگ لویمی فرمانده سپاه ناحیه خرمشهر هر کدام ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و کلیه دست اندرکاران این برنامه، رزمایش کمک های مومنانه را یک فعالیت جهادی موثر، اثربخش و ارزشمند دانسته و توفیقات و موفقیت بانیان این کار نیک را از خداوند منتان خواستار شدند.

گفتنیست تهیه و توزیع این اقلام معیشتی توسط اداره خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی و پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان به تعداد دو هزار بسته انجام گرفت، که در پایان مراسم توزیع آنان با استفاده از ظرفیت های بسیج سپاه نواحی و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام پذیرفت.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44904

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *