امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹

تاسیس و راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در شوشتر

jonoobfardanews.ir
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تاسیس و راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا برای اولین بار در شوشتر خبر داد.

به گزارش جنوب فردا؛ حجت الاسلام والمسلمین کلاه کج اظهار داشت: با پیگیری ها و رایزنی های فراوان اداره کل با وزارت خانه، مجوز هنرستان هنرهای زیبا در شوشتر صادر شده و ثبت نام از علاقه مندان از ۱۰ مرداد ماه در شوشتر آغاز خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در کشور برای نخستین بار یک شهر(شوشتر) به جز مراکز استانها دارای هنرستان هنرهای زیبا خواهد شد.

وی افزود: شوشتر از جمله شهرهای تاریخی باستانی و مذهبی و البته فرهنگ مدار و هنرپرور در کشور است و با توجه به ظرفیت های بسیار بالای این شهر در حوزه ی فرهنگ و هنر و با هدف پرورش و کشف استعدادهای هنری، در رشته های مختلف هنری ثبت نام از هنرجویان آغاز و این هنرستان از اول مهر بازگشایی خواهد شد.

کلاه کج در ادامه خاطر نشان کرد: راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا با هدف آموزش صحیح هنر توسط اساتید مجری و کاربلد و پرورش نسلی نو در عرصه ی هنر ، بدون شک تحولی عظیم در حوزه فرهنگ و هنر شوشتر رقم خواهد زد و افق های پیش روی فرهنگ و هنر این شهرستان را روشن تر خواهد ساخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از پیگیری های آقای سپهریان معاونت هنری اداره کل و همراهی و همکاری آقای حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان در تاسیس هنرستان هنرهای زیبای شوشتر بیان داشت: چهار رشته برای سال نخست این هنرستان در نظر گرفته شده و ان شاالله با تلاش و همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و اداره آموزش و پرورش این شهرستان ، از ابتدای مهر ماه ، کلاس ها در شوشتر برگزار می گردد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان تصریح کرد: عناوین چهار رشته هنری و شرایط دقیق ثبت نام علاقه مندان با هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به زودی اعلام خواهد شد ؛ همچنین در نظر داریم تا آیین افتتاحیه ی این هنرستان را با حضور مسئولین کشور ، استان ، شهرستان و مردم و هنرمندان ، در شوشتر برگزار نماییم.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=42383

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *