امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹

شناسه خبر:

تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی با اجرای پروژه‌های پایانه نفتی خارک

jonoobfardanews.ir
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن بازدید از پروژه‌های پایانه نفتی خارک گفت: اثرگذاری این پروژه‌ها در تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی و ارتقای شاخص‌های عملیاتی شرکت بسیار زیاد است.

به گزارش جنوب فردا عباس غریبی امروز (یکشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه) در بازدید از پروژه‌های نوسازی پهلوگاه ۱۵ اسکله آذرپاد، مخازن ذخیره‌سازی، تاسیسات آب و برق و خط لوله آب آتش‌نشانی به همراه رؤسای اداره‌های عملیاتی پایانه نفتی خارک گفت: نظارت مستمر بر پروژه‌های فعال باید از اولویت‌های اساسی مدیریت‌ها متولی باشد.

وی در بازدید از اسکله آذرپاد افزود: با توجه به مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی در تکمیل زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، آماده‌سازی شرایط عملیاتی و روند پیشرفت پروژه‌ها باید همواره در دستور کار باشد و برای رفع موانع و تنگناهای پروژه‌ها تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت بر پروژه‌ها افزود: موضوع نظارت بر پروژه‌ها به مسئولان ابلاغ شده و انتظار می‌رود کارها طبق برنامه زمان‌بندی شده و در چارچوب بودجه تعیین‌شده اجرا شوند.

در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی از پایانه نفتی خارک، مسئولان حاضر گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی، مخازن ذخیره‌سازی و خط لوله آب آتش‌نشانی ارائه کردند و به‌صورت میدانی روند پیشرفت این پروژه‌ها بررسی شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44917

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *