امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴

شناسه خبر:

بیانیه دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حمله به غزه نقض آشکار حقوق بشر است

jonoobfardanews.ir

نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، دکتر عباس احمدی مهر در متن این بیانیه که در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و دیگر مناطق فلسطین اشغالی، آورده است :

منْ سمع رجلًا ینادی یا للْمسْلمین فلمْ یجبْه فلیْس بمسْلم‏

رسول خدا (ص) فرمود: کسی که صدای مردی بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.

حملات وحشیانه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در روزهای اخیر، که تاکنون منجر به شهادت ده­ها فلسطینی از جمله زنان و کودکان و زخمی شدن صدها تن شده است و سایر جنایت های گروهک های تروریستی به ویژه در افغانستان، بار دیگر مظلومیت آشکار این ملت های زجر کشیده و بی دفاع و نیز نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل توسط مزدوران حلقه به گوش استکبار را به جهانیان یادآوری می کند. سکوت مجامع بین المللی طرفدار حقوق بشر و همچنین ناتوی رسانه ای غرب در مقابل این قبیل تهاجمات و اقدامات وحشیانه و ضد انسانی، امروز بیش از پیش دلهای انسانهای آزادی خواه در سرتاسر جهان را به درد آورده است. امروز باید غیرت مسلمین به جوش آید و فریاد داد خواهی آنان به گوش همه جهانیان برسد.
این مسلمانان هستند که باید حقوق حقه خویش را در قبال این جنایات ضد بشری استکبار احیاء نمایند. محاصره و نسل کشی مسلمانان در فلسطین و نیز جنایات کور تروریستی در منطقه، اقداماتی زاییده از حضور نامشروع شیطان بزرگ و غده سرطانی اسرائیل در منطقه و پرورش یافته با سکوت و بی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی است. ما سفیران صلح و سازش و اتحاد همبستگی آرمان اجتماعی خاورمیانه هم­نوا با ملت های آزاده جهان ضمن محکوم نمودن این حملات و جنایات دردمنشانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به سرزمین مقدس فلسطین و نیز جنایات هولناک ایادی تروریست استکبار جهانی در منطقه، از نهادهای بین المللی و منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم. تصمیمات و اقدامات مهمی را در راستای خنثی سازی توطئه های رژیم صهیونیستی و گروه­های تروریستی مزدور استکبار اتخاذ نموده و پیام آور صلح و امنیت و آرامش برای مردم منطقه باشند. همچنین اعلام می‌کنیم که با تمام وجود در کنار مردم و گروه های مبارز فلسطینی و سایر ملت های مظلوم و ستمدیده منطقه باقی می مانیم.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

دکتر عباس احمدی دبیرکل نهاد سفیران اتحاد و همبستگی اجتماعی خاورمیانه

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=43117

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *