امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

فرماندار شوشتر:

خدمت رسانی شایسته به مهمانان نوروزی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان وظیفه همه ماست

jonoobfardanews.ir
فرماندار شوشتر بر خدمات رسانی شایسته توسط همه اعضای ستاد خدمات سفر به مسافران نورزوی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش جنوب فردا، سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر در نشست ستاد تسهیل و توسعه گردشگری ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خدمات دهی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و موازین اسلامی وظیفه همه ماست.

وی افزود: با توجه به بررسی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته و اعلام نظر بازرسان، مشکلات نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته که جای قدردانی از همه اعضای ستاد را دارد اما همین چند موردی که هستند نیز باید کمک کنیم تا کمتر شوند.

وی ادامه داد: در چند روز تعطیلات سپری شده، در موضوع اسکان الحمدالله خوب عمل شد و تقریباً تمام مدارس پیش بینی شده تکمیل شدند و مجموعه اوقاف هم در این خصوص همکاری کردند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی جهت بحران احتمالی ناشی از شدت بارندگی بیان کرد: هشدارهای هواشناسی نسبت به دو روز آینده مورد توجه دستگاه‌های مربوطه باشد و در این رابطه نسبت به سواحل و رودخانه‌ها بایستی مراقبت لازم برای جلوگیری از حضور گردشگر و قایق‌ها صورت گیرد.

سید موسوی گفت: قایق‌های غیرمجاز حتماً باید جمع آوری شوند و در این خصوص با هیچکس نباید مماشات شود.

همچنین در این جلسه در خصوص جمع آوری پارکبان‌های غیرمجاز، تقویت و تسریع خدمات رسانی در مراکز درمانی، نظارت مستمر بر بازار، انجام جدی بازرسی‌ها از وضعیت پذیرایی از مهمانان و … موارد لازم بررسی شدند.

شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور


لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44807

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *