امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵

شناسه خبر:

درخشش نمایندگان شرکت نفت و گاز اروندان در هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی نفت ایران

jonoobfardanews.ir
مسئول دارالقرآن شرکت نفت و گاز اروندان از درخشش تیم اعزامی این شرکت در هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ، علی حسن زاده مسئول دارالقرآن کریم این شرکت بیان داشت: هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان،همسران و فرزندان شرکت ملی نفت ایران ۱۵ اسفند ماه در تهران برگزار شد که از جمع تیم اعضامی ۲۱ نفره راه یافته از منتخبین این شرکت، ۲ نفر رتبه اول، ۴ نفر رتبه دوم و ۳ نفر رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج نفرات برگزیده بعنوان نماینده شرکت ملی نفت ایران، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ شاهد حضور آنان در مسابقات سراسری وزارت نفت خواهیم بود.

حسن زاده ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و رییس روابط عمومی این شرکت، افزود: موفقیت های کسب شده توسط متسابقین این شرکت جز با تلاش و حمایتهای این عزیزان و حامیان آنان میسر نمیشد و در پایان ضمن تبریک به نفرات برگزیده از همه شرکت کنندگانی که در این دوره حضور بهم رساندند و موفق به کسب حائز نمره قبولی نشدند نیز قدردانی نمود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44731

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *