امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۱

شورا شهر و شهرداری ایذه همچنان در خواب زمستانی

jonoobfardanews.ir

با توجه به اینکه کمتر از ده روز مانده به نوروز اما مجموعه شهرداری تا به امروز هیچ اقدامی برای سرسامان دادن به شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی انجام نداده است و همچنان این مجموعه در بلاتکلیفی قرار دارد.

شهرستان ایذه یکی از قطب‌های بسیار بزرگ گردشگری در کشور و استان خوزستان می‌باشد و یکی از شهرهای زیبای استان با جاذبه های طبیعی زیادی می باشد که همه ساله مسافران زیادی را جذب می کند و به عنوان پایتخت موزه رو‌باز معروف می باشد دچار ضعف مدیریت در شورا شهر و شهرداری در آن مشهود شده است.

این ضعف در شهرداری به آن جای بر می‌گردد که شهردار موفق ایذه در دو دهه گذشته با فشارهای که از جانب شورا متحمل شد در ماه های گذشته استعفا داد.

 

عملکرد و رضایت مردم از شهردار قبلی نشان می دهد که این تصمیم غیر منتظره بوده و تا به امروز مجموع شورا هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است و بعد از گذشت دو ماه هنوز مسند صندلی شهرداری ایذه با سرپرست اداره می شود این در حالی است که بودجه حق آلایندگی شهرستان ایذه در سال جاری ۱۲۰ میلیارد بوده و حالا باید نتیجه این بودجه در شهر دیده می شد.

 

اعضای شورا شهر بارها از تریبون های رسمی و غیر رسمی وعده ساخت یک آرمان شهر را به مردم داده بودند اما حالا در تعیین شهردار هم مانده اند.

 

شایان ذکر است که بودجه سال آینده شهرداری ها هر ساله قبل از پایان سال باید بررسی،کارشناسی و بسته شود اما در این امر هم مجموعه شهرداری و شورا همچنان برنامه شفافی ارائه نداده است و گویا دغدغه شهر برای آنان در اولویت قرار ندارد و همچنان راضی به اداره شهرداری با سرپرست هستند که تا اکنون هیچ اقدامی جدید انجام نداده است و کارهای روزمره و وروتین و به صورت لاکپشتی انجام می دهدکه این باعث پسرفت شهر ایذه در چندماه گذشته بوده است.

انتظار می‌رود باتوجه به موارد مطرح شده‌ و انتظار به حق شهروندان ارگان ها و نهادهای زیربط در سطح شهر و استان و همچنین نماینده فعلی و نماینده منتخب به موضوع ورود کرد و هر چه سریعتر به این اوضاع آشفته و بی برنامگی ها که دود آن تنها به چشم شهر و شهروندان میرودپایان دهند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44722

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *