امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱

شناسه خبر:

مدیر دبستان سرافرازان:

عزاداری فاطمیه تمرین کار گروهی و ارادت به اهل بیت بود

jonoobfardanews.ir

اهواز- رییس دبستان سرافرازان اهواز گفت: مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه که در این مدرسه برگزار شد تمرینی برای کار گروهی و مشارکت جمعی و نهادینه کردن ارادت به اهل بیت علیهم السلام بود‌.

سیده نرگس هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموزان دبستان سرافرازان اهواز از ابتدای تأسیس این مدرسه همواره در تمام امور مدرسه و مراسم ها و برنامه های پرورشی و فرهنگی و اجتماعی مشارکت داشته اند و استقبال کرده اند‌.

او افزود: مدرسه سرافرازان همواره در زمینه امور پرورشی فعالیت داشته و انجام فعالیت های پرورشی را راهی برای تربیت و پرورش دانش آموزان و کشف استعدادهای آنها و ایجاد روحیه خودباوری و تمرین کارگروهی و تقویت حس مشارکت در اداره مدرسه در پیش گرفته است.

رییس دبستان سرافرازان اهواز تصریح کرد: مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه که در این مدرسه برگزار شد تمرینی برای کار گروهی و مشارکت جمعی و نهادینه کردن ارادت به اهل بیت علیهم السلام بود‌.

هاشمی گفت: برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه با همکاری و همدلی معلمان، دانش آموزان و خانواده دانش آموزان به صورت کاملا خودجوش بود و خانواده های دانش آموزان علاقه خاصی به مشارکت در برگزاری این مراسم داشتند.

او ادامه داد: مشارکت در برگزاری برنامه ها به ویژه برنامه های مذهبی و دینی توسط دانش آموزان باعث آشنایی و نهادینه‌ شدن عشق و ارادت به اهل بیت در دانش آموزان می شود و زمینه پذیرش هنجارهای اجتماعی را در آنها تقویت می کند.

رییس دبستان سرافرازان اهواز گفت: سنین نوجوانی و دوره دبستان بهترین فرصت و زمان برای آموزش هنجارهای اجتماعی و فرهنگی و تربیت فکری و اجتماعی آنهاست.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ظهر امروز در دبستان سرافرازان اهواز با مشارکت دانش آموزان این مدرسه و معلمان و با برپایی موکب عزاداری و توزیع چای و قهوه عربی و پخت نذری و تقسیم میان شهروندان برگزار شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=43882

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *