امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴

شناسه خبر:

محمد هاشم نجفی اردکانی بعنوان سرپرست پتروشیمی جم معرفی شد

jonoobfardanews.ir
آیین معارفه سر‌پرست شرکت پتروشیمی جم، با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی برگزار شد.

آیین معارفه سر‌پرست شرکت پتروشیمی جم، با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) دکتر علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در جلسه معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی جم عنوان کرد: یکی از معیارهای صنعت پتروشیمی به دلیل شرایط خاصی که دارد ریسک‌پذیری مدیران آن است، هر چقدر ریسک‌پذیری بیشتر باشد قطعاً بازدهی بهتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به مشکلاتی که‌ در مجموعه پادجم وجود داشت خاطرنشان کرد: با مدیریت جهادی و قدرت ریسک‌پذیری مدیرعامل و همکاران آن مجموعه رفع شد .

زمان پور ادامه داد: اقدامات  نجفی و سایر همکارانشان به  نحوی بود که توانستند با پیگیری‌های خود مشکلات این پروژه را به نقطه‌ای رساندند که امیدواریم تا پایان سال لاین ۵۰۰۰ آن را نیز راه‌اندازی کنند .

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت و ارزش پتروشیمی جم ابراز امیدواری کرد: با این تغییر  آقای نجفی ان‌شالله در جم هم یک تحول جدی صورت بگیرد .

وی افزود: انتظار داریم در برنامه‌های توسعه‌ای و صادراتی پتروشیمی جم با هماهنگی سایر دستگاه‌ها، به افزایش قابل توجهی در ظرفیت صادراتی برسیم .

زمان‌پور ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس قنبریان یادآور شد: «امیدواریم با برنامه‌های کارآمد با هدف بازدهی بیشتر در سال آینده با شرایط مطلوب تری رو به رو شویم .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مدیران و همکارن شرکت پتروشیمی جم با هماهنگی کامل، همکاری لازم را با مدیرعامل جدید داشته باشند تا پتروشیمی جم شاهد تحول عظیمی باشد .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44171

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *