امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸

شناسه خبر:

مدیرعامل بانک صادرات در پتروشیمی اروند

jonoobfardanews.ir
یرو تفاهم نامه منعقد شده با هلدینگ خلیج فارس ، مدیرعامل بانک صادرات و هیئت همراه ضمن حضور در مجتمع پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش جنوب فردا پتروشیمی اروند؛ مدیرعامل بانک صادرات جهت تسهیل روابط طرفین و مشارکت در پیشبرد اهداف تولیدی شرکت پتروشیمی اروند با مدیرعامل این شرکت به دیدار و گفتگو پرداخت.
 
محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند ضمن تشریح فعالیت های شرکت گفت: پتروشیمی اروند پیوسته در حال پیشرفت و توسعه است و در همین راستا واحد pvc2 این شرکت در حال راه اندازی است و ما در سال اول با اتکا به منابع خود فرایند ساخت و راه اندازی را آغاز خواهیم کرد ، در سال دوم از محل تسهیلات و حمایت های بانک بهره خواهیم برد.
 
وی افزود: بانک های کشور همواره پشتیبانی خوب برای صنعت پتروشیمی بوده اند و ما نیز سعی خود را خواهیم کرد که تعاملاتمان را با آنها افزایش دهیم.
 
محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات نیز ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل پتروشیمی اروند تشریح کرد: بسیار خرسندیم که در بزرگترین تولید کننده زنجیره پی وی سی کشور قدم نهاده ایم و امیدواریم بتوانیم در گوشه ای از موفقیت های شرکت پتروشیمی اروند سهیم باشیم.
 
وی ادامه داد: بانک صادرات نماد اعتماد مردم ایران است و با وجود ۳۰ شعبه خارج از کشور و بیش از ۲۰۰۰ شعبه درون کشور آماده ی تسهیل امورات شرکت پتروشیمی اروند است.
 
گفتنی است مقرر شد به زودی در سایت دریاچه نمک پتروشیمی اروند باجه بانک صادرات افتتاح شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44761

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *