امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳

مسئول بسیج دانشجویی دشت آزادگان : اعزام بیش از ۸۵ دانشجو برای محرومیت زدایی روستاهای دشت آزادگان

jonoobfardanews.ir

عادل بیت احمدی مسئول بسیج دانشجویی دشت آزادگان گفت : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودن : کسی که لذت خدمت و کار را بچشد ،از کار خسته نمیشود. جوانی که این لذت را در وجود خودش. کشف کرد ، از خدمت خسته نمیشود.

به گزارش ماه نیوز مسئول بسیج دانشجویی دشت آزادگان اظهار کرد : حال که در آستانه ایام پر برکت دهه ولایت هستیم بر آن شدیم تا با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث محرومیت زدایی وخدمت به محرومین جامعه و استفاده از نیروی جوانی قرارگاه جهادی کمیل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشت آزادگان با همکاری دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان دشت آزادگان و هویزه و پشتیبانی و همکاری رؤسای دانشگاه های شهرستان با حضور  ۸۵ نفر از خواهران و برادران دانشجوی بسیجی و سه روستای محروم جلالی، برچیه سفلی و حاجیه از تاریخ ۲۰شهریور به مدت ده روز خدمات عمرانی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی و تربیتی و ترویج فرهنگ ولایی گامهایی موثر برداشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی تصریح کرد :  در این زمینه پروژه های عمرانی که شامل ساخت و تعمیر و تکمیل اشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی برای۱۵خانوار نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد و احداث ابخوری و رنگ آمیزی برای۲مدرسه می باشد.

وی افزود :  در بحث فرهنگی و مذهبی برگزاری دعای عرفه،برگزاری نماز عید قربان، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم میلاد امام موسی کاظم و امام هادی علیه السلام و برگزاری مراسم باشکوه عید غدیرخم در سه روستا می باشد

بیت احمدی در پایان گفت : برنامه های فرهنگی و آموزشی شامل تشکیل کلاس های قرآن، احکام، پخش فیلم، برگزاری مسابقات قرآن بین روستاهای اطراف   و همچنین مسابقات فوتسال برای دانش آموزان حاضر در کلاسهای آموزشی از مهمترین برنامه های  این گروههای  جهادی است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=8589

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *