امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۷

شناسه خبر:

در آئین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج نفت و گاز مارون عنوان شد

مهندس ناصری: به برکت نیروهای مسلح، گنبد پوشالی صهیونیسم فرو ریخت

jonoobfardanews.ir

آئین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب و جمعی از بسیجیان و کارکنان شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه به برکت اقدام دلیرانه نیروهای مسلح کشورمان در تنبیه رژیم صهیونیستی، گنبد پوشالی این رژیم غاصب فروریخته و ماهیت ضعیف آن برای همه ملت ها عیان گردیده است، گفت: تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه ملت شریف ایران، هیچ قدرتی جرأت ماجراجویی و تقابل با جمهوری اسلامی ایران را نداشته و با این پشتوانه قوی، باید در راستای تحقق اهداف اقتصادی و کسب پیروزی در این جبهه نیز باشیم.

مهندس قباد ناصری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ۸۵ میلیون بسیجی به عنوان پاسدار ارزشها و آرمانهای انقلاب بهره مند است، بنابراین باید با کمک و همت مسئولان اجرایی جهت پیشبرد اهداف کشور در بخش توسعه، کلیه مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم را برطرف کنیم.

وی به عملکرد قابل تقدیر بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه شرکت در ۲ سال گذشته  اقدامات جهادی بیشماری را در حوزه محرومیت زدایی و ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی به انجام رسانده که این مهم موجبات رضایتمندی همجواران تاسیسات فرایندی را فراهم آورده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با تاکید بر اینکه جایگاه ها و سمت های سازمانی امانت مردم و نظام است و هرکس باید در حد توان و ظرفیت خود، وظایف محوله را به نحو شایسته ای به انجام برساند، از تلاش های فرمانده پیشین پایگاه تقدیر و برای فرمانده جدید آن آرزوی موفقیت کرد.

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ره آورد اصلی پاسخ نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی را ایجاد امید در دل ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان برشمرد و اجماع مردم، جناح های سیاسی و سایر اقشار در درستی و لزوم انجام این حرکت جهادی را نقطه عطفی در نمود حمایت جامعه از ارزش های والای انقلاب دانست.

سرهنگ حسن باقری همچنین ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بر شتاب حرکت بسیج در راستای انجام وظایف ذاتی و خدمت به مردم به عنوان مسئولیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: به لطف حمایت های بی دریغ مهندس ناصری از بسیج، شاهد دستاوردهای بزرگتری از سوی بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون خواهیم بود.

در پایان از سلمان شفیعی به عنوان فرمانده پیشین تقدیر و حکم (سرپرست) فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به علی اکبری اعطاء شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45003

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *