امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸

شناسه خبر:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان خبر داد:

واگذاری ۶۴ واحد نهضت ملی مسکن به متقاضیان در اکباتان اهواز

jonoobfardanews.ir
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه تا خرداد ۱۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن آماده تحویل خواهد بود گفت: ۶۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در منطقه اکباتان اهواز به متقاضیان واگذار شد.

روح‌اله عمادی اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در منطقه اکباتان پیشرفت فیزیکی بیش ۸۰ درصد دارد و وارد مراحل پایانی کار قرار گرفته است بر همین اساس و با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری ۶۴ واحد مسکن در اکباتان به متقاضیان انجام شد.

وی افزود: برای اینکه عدالت در توزیع برقرار باشد با برگزاری جلسه با متقاضیان و براساس امتیازبندی سامانه‌ای با توجه به میزان و زمان واریز مبالغ، ۶۴ نفر اول از ۵۳۵ نفر متقاضی مشخص شدند و با حضور در محل ساختمان‌ها در حال انتخاب مسکن خود با توجه به امتیازبندی صورت گرفته هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا پس از انتخاب واحد در حداقل زمان ممکن واحدها تحویل افراد داده شود، همزمان با اکباتان در اهواز در مهر شهر دزفول نیز ۱۹۸ واحد در حال طی فرایند انتخاب واحد هستند علاوه بر آن ۲۴ واحد در شوش و ۲۲۰ در اندیمشک آماده تحویل به متقاضیان هستند.

عمادی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در نهضت ملی مسکن متولی اجرای ۷۷۰۰ واحد مسکن است که تاکنون ۱۰۰۰ واحد آن پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و در تلاش هستیم تا در خرداد به متقاضیان تحویل قطعی شوند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44750

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *