امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴

پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر به منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سادات ابراهیمی

jonoobfardanews.ir
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پیامی به حجت الاسلام سادات ابراهیمی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. و از حضور پرشور، حماسی و قابل‌تحسین مردم شریف به ویژه خانواده بزرگ نظام سلامت و کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر پای صندوق های رای که نشان از وحدت و همدلی بود قدردانی کرد.

به گزارش وبدا شوشتر؛ در متن پیام دکتر سیدعلی مرد آمده است:

خدمتگزاری به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان های شوشتر و گتوند فرصت مغتنمی است. امیدوارم با نگاه مدبّرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید. زیرا که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی می‌شود خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

بدون شک رمز موفقیت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش‌­های مقدس انقلاب و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آن‌ها می باشد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن تبریک به جناب آقای حجت الاسلام سادات ابراهیمی منتخب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ از حضور پرشور و افتخارآفرین مردم عزیز و همچنین کادر بهداشت و درمان که با لبیک به فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت (دامه برکاته)، پای صندوق‌های رای حماسه آفریدید، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

🖊دکتر سیدعلی مرد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر

 

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44610

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *